måndag 13 juli 2009

Nu har jag återkommit till verkligheten

Och det vi väntat på var detta ..

5 kommentarer:

Bruno sa...

Så rart, får man gratulera!

Anonym sa...

Jätegrattis från Skåne! Ett trefaldigt skånskt leve - Hurra-hurra-hurra!!! M

Anonym sa...

Grattis till er båda.

Bamsekram

@nnki

Kaka sa...

Stort Tack Bruno, din gratulation värmde precis som alla Skåne och Hälsinglands gratulationer gjorde.

En stor kram till Skåne och
"jag kan flyga, jag är inte rädd" och saknar din godnatt kram och släcka lyse :))

Och en jätte bamse kramen till Mamma Mu .. Du hörde väl inte oss .. :O ?!? I så fall du gjorde det så gjorde det ingenting :))

Smack !!

akajos sa...

Grattis! Grattis! Grattis! Jag har redan börjat fundera på vilken bröllopspresent jag ska ta med när det bär av nerför gången ;-)

Hurra!