söndag 24 februari 2008

Spermagängets ordbajseri

Denna blogg är oslipat personlig och inläggen lika så. Vissa inlägg kan vara lite stötande eller vulgära men .. det är ju det min blogg är till för. Den ska väcka tankar, den är ögonblick av mig och min omgivning. I detta inlägg är jag ett ordbajsande nyhetsankare av ingenting.. (men det går ju alltid skärpa sig). Och efter nattens genomgång av material så blev detta kvar.. (och det andra är censurerat) he he.. Eller ?



Maxim i Alfta, en stund i harmoni..



15 liter ....... !!




Tree for you.
Vilka tjejer, vad dom kan.
Röda Bonden Edsbyn, bandyns metropol !!
En stund senare var lokalen överfull..
Folk dansade på varandra och dom spelade super bra..




Denna kvinna tillhör släktet som har en naturligt begåvad företagsamhet och hon kan nästan ALLT (undra om det är det som jag menar med en riktig kvinna?). Om man behöver laga något eller inhandla något så åker man till KNÅDA SPORT i Knåda.. Där kan dom fixa allt, inget är omöjligt. Mest inriktning på skog och skogsredskap, cyklar, gräsklippare, cross m.m.
Det charmiga är att de är väldigt blygsamma trots sin skicklighet.
Behöver du en cykel? Då ska du absolut åka hit.. det finns nya, gamla, rosa, andra färger, rostiga, hela, trasiga, stora, små, med styre, utan styre, militärcyklar, från andra världskriget, den som inte är uppfunnen ännu, damcykel, herrcykel, med punka, utan hjul,allra senaste.. osv..



Ja.. då var vi på väg hem..
Till saken hör att E bad mig gå till bankomaten med hans kort o ta ut 100 kr till honom för skjutsen hem, han gav mig en kod på hälften bokstäver och hälften siffror. Hm.. jag funderade ett bra tag, fanns ingen bokstavstavla där inte. Minns inte hur den var grupperad eftersom jag inte använder mig av det systemet. Till slut utan att ha spärrat kortet så skulle jag välja belopp .. Jag gjorde mitt allra bästa och ändå kom det ut 1000 kronor.. :O

Inga kommentarer: