torsdag 24 april 2008

När vår älskade lilla prinsessa kom till jorden



Nina 21 år

Hon leve Hipp hipp.. Hurra Hurra Hurra!!

Tankarna vandrar tillbaka, det var 21 år sen, vaknade på morgonen den 23 av att vattnet började gå. Då var det dags igen, den vana pappan parkerade denna gång mera humant och inte i buskarna utanför BB. Jag minns inte om Sasja var med eller om hon var hemma med farmor och Bubbas. Denna gång hjälpte inga sugklockor i världen utan tång Dr fick komma och tånga ut dig. Du kom till världen den 24 på Vega dagen just efter 12, oh var så söööt. Vi kom hem efter en vecka. Bubbas kallade dig Iaaa.. Iaaa.. De närmsta åren var du, Bubbas och Sasja oskiljaktiga. Ni var ständigt på upptäcktsfärd, ni utforskade världen tillsammans. Du och farmor hade en speciell relation. Ni förstod varnadra mycket mer än vad vi övriga gjorde. När du var två år så kunde du sjunga klockrent. Kommer du ihåg "Min kära lilla ponny".. Och dina röda stövlar..



4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis på födelsedagen lill-gumman.

har du otur så ringer jag och sjunger för dig i dag.

hoppas du får en jätta bra dag... många kramar från mig.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Kaka sa...

Ja om du nu inte såg vad som stod ovan .. så
Grattis igen då!!
Nu min unga dam hoppas jag din dag blir underbar i den stora staden.

Anonym sa...

Happy birthday to meee! .D

Tackar och bockar. Jag är på skitdåligt humör idag så plastfarsan, ring så jag har någon att gnälla på. .P

Du mor, jag är inget vidare fan av Takida, men tack för omtanken.

Och brorsan, Puss påre! (detta gäller förslagsvis er alla)