lördag 19 april 2008

"Knullar dig tillbaka eller Åt helvet med dig också"

Jag kom hem i natt ... ha ha he he .. (vilken tur säg) .. he he .. o då skulle jag stänga min dator men ... ha ha... jag skulle först bara läsa vad som stod där .. ha ha heeeee.. o då så såg jag .... ja jag såg rätt .. he he...trodde jag ha ha heeee...

Jag läste "Knullar dig tillbaka eller Åt helvete med dig också" .. Oh tänkte Guud vilket häftigt namn på en blogg... det är nästan så att min blogg hade kunnat heta så.. det hade passat ypperligt!!

Men till saken hör .. he he he... så var det så här ... ha ha... hihi... he he he.. Jo till saken så var det så här .. ha ha ha .. jo gör så här .. gå in här o läs första kommentaren... ha ha ha... Och varför det var så kul har jag ingen aning om... ha hahahaaa... Har du ... ???

Om du är nyfiken på vilken blogg jag mena, kolla här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså det skulle passa dig, haha...

Kaka sa...

Men eftersom jag ser mig så god och präktig så skulle det inte riktigt stämma..
Men jag har ju också en riktigt "Devil" i mig..
Så "Mellan eld och vatten" är det perfekta namnet på min blogg. Det är i dom träskmarkerna jag rör mig..