fredag 25 april 2008

Kan man få vackrare brev ?

Det är vår, det märker jag på min dejtingsida. Jag får väldigt många vackra brev just nu och är faktiskt riktigt glad för dom. På något sätt gottgör de alla tråkiga brev som kommit en längre tid. Äntligen någon som förstår min kravlista som kan vara ganska knepig (du vågar läsa den).
"Du ska kunna trolla" .. betyder egentligen "jag behöver bli berörd"..

Breven är avidentifierade och här kommer ett smakprov..

Brev 1

Odysseus söker Penelope!

Är du min själsfrände?

Livskamrat?

Passion?

Vill du leva med mig i solen på min Segel Yacht i Medelhavet, hemma i Sverige och så småningom kanske i ett Hus i värmen med Solterass och Pergola? Njuta av Medelhavets Sol tillsammans. Öarna och de Medeltida små pittoreska Hamnstäderna. Kyssas och älska i Värmen på båtens tekdäck och i det azurblåa sammetslena vattnet. Uppleva Medelhavets olika kuturer och språk. Maten och vinerna + favoriten de Grekiska Spenatpirågerna Spanakopita!

Har ett rikt liv med mycket tid och många yrken & strängar på min lyra. Har du tid för oss?

Är mycket energisk, passionerad, påhittig och känslig. En erfaren man och en känslig pojke. Vill dela ömhet, innerlighet, passion, framtid och trygghet.

-----------------------------

Brev 2

Jag tyckte du verkade ha schyssta värderingar och ett härlig självförtroende....Men när jag läste dina "krav/önskemål så kände jag att - det där fixar jag aldrig....

När jag sen funderat en stund så roade jag mig med att söka på Google, med dina krav på din nya partner... Den enda som jag fick fram som verkade klara kraven var en könsopererad buddist från Södra Italien vars miljonarv inte kommer att sina på flera år än.... Och den personen hade nog en sexuallitet som kanske inte skulle gynna dig.... Så då tänkte jag... Ha, då kanske hon måste ta den näst bäste, och det kanske är jag....Vem vet...
Gillar du att skriva brev, dricka kaffe på altanen, vakna av en knastrande kamin en vintermorgon.... Sånt är min stil...

------------------------------

Brev 3

Hej

läs innan du kastar detta brev i papperskorgen pga av att jag ej har foto...

nu tror du säkert att jag e någon tokfan från .......

men kanske jag e just ett jäkla spöke eller kanske jag e brad pitt eller en dålig jim carrey kopia....eller bara jag...

hur som helst så är du ....den mest underbara människa jag sett du är helt makalöst vacker så overklig ...vill du ha månen och stjärnor?? du jag plockar ner dom till dej om du vill (vad du ska med dessa till)

ja utseendet är inta allt säger dom men dom ljuger...det är en stor del och det är därför jag faller pladask när jag ser dej ängelen...men insidan är insidan är visserligen det viktigaste i slutändan *L*

så jag kanske skulle ha ett bättre utseende typ brad pojken eller dyl...

så kanske jag skulle vara lyckligare ...???

men jag vet åtminstone att jag är en jäkligt rolig och trevlig människa säger folk och det tar mej långt ...kanske ända till dej


aaa va fan håller jag på med här...????

jag e kär i din bild thats it...

hur som helst ta hand om dej du är helt jävla unik..

-------------------------------

Brev 4

Tja och ta mig faan!
,,,..Du var vacker som en saga kvinna!ler
Hjälp!! var e mina läsbrillor??!!*L*..din skönhet strålar ju ända hit....*blink*..hoppas bara att du har lika god självkänsla....
..misstänker att det regnar svar från alla håll i din "inkorgen" dessutom!! Stor risk för förvirring!
...men vem är du kvinna?!...är du lika vacker i din inre?!..låt oss ta reda på här...att
Din profil tyder på en Kombination av Charm och intelligens...känner din närvaro.. Hur e d me dig kvinna?..

------------------------------

Det är härligt när människor vågar leva!!
Nu är frågan om lilla damen vågar det och har så mycket energi och ork att mötas i en dialog.. det kostar att prata och öppna upp sig. Ärligt så vet jag inte om hon är redo, mogen överhuvudtaget, hon kan ju förlora något som kostar smärta..

Hon blir nog aller bortgift.. Vad tror du?


Inga kommentarer: