tisdag 12 februari 2008

Nu djävlar på min dejtingsida

-Djävlar i helvete:-)
Dig skulle man gärna vilja..;-)
Nu är du snäll här och hör av dig så snabbt som möjligt så blir jag glad:-)
eller
-SNÄLLA SVARA OM JAG FÅR EN NAKENBILD PÅ SEXIGA DIG PUSS ..
JAG HAR INTE SETT EN NAKEN TJEJ PÅ 5 ÅR HOPPAS PÅ ATT FÅ SE DIG DU ÄR SÖT PUSS ..
eller
-Kanske du e lika myssugen och bussugen som jag! Jag är mycket ärlig o seriös av mig på så sätt att jag alltid säger va jag tycker o känner och ja som jag är här är jag även irl såklart.
eller
-Du ser väldigt trevlig ut, vad gör du på nätterna?
eller
-har lite svårt att somna... hör gärna av dig... ;-)
eller
-värst va du e svårflörttad.. hur ska man va... ?
eller
-Fika? - hej vill du ha min kropp?
eller
har du msn? så att vi kan leka lite.. här får du ett smakprov!!

Sen kan man bli väldigt glad om det står så här..
-Nu har jag suttit och "spanat" på s k "profiler" i - jag tror - flera veckor o i stort sett bara hittat en som "stuckit ut" - DIN! För de första har du lagt in en ljuvligt levande bild, charmig o busig, o till det en text som vittnar om en tjej med både djup och lekfullhet...
eller
-Oooops!!!!...Vad har vi här då...? Inte sett förut vad jag vet..? Borde komma ihåg en sån fining!...Dej vill man genast se massor mer av ...Fin som få, Du har verkligen fångat mitt intresse ska du veta…Hör av dej om du vill...(jag vill)...
eller
-Hej!
Hoppas allt är bra med dej. Vad fint du hade skrivit på din sida, jag blev lite intresserad...
eller
-Du är poetisk/romantiskt lagd ser jag. Du verkar ha lätt att uttrycka dej i ord, vilket jag personligen ser upp till.
Själv tycker jag att inte ha "väg" utstakad i förväg och det har i alla fall mitt liv hittills lärt mej.
Om jag tolkat dej rätt så är du en sökare.................och du kanske vill "tas" med storm det ska kännas "magiskt", nån som klarar av att känna sej sårbar, men som samtidigt har fötterna på jorden och vet vad han vill.
eller
-Din presentation är jätte fin.

Visst är det så att ju mer kunskap man får detso oftare man tvivlar.
Ha en fin kväll.


Och sen kan jag bara sitta och tycka varför har man så svårt för att öppna sig för någon annan människa..????


och sen kommer det trista
-Vi vill bara påminna om att ditt abonnemang på ------ har löpt ut.
Har du hittat kärleken än? Om inte, passa på att förnya ditt abonnemang här.

Varför klaga? Jag har ju besökare ...
eller varför inte bara lägga ner det hela..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag både skrattar och lider med dig. Tänk sånt folk det finns, och så synd att du måste möta så många av dem.

Krams!

Kaka sa...

Vet du vad..
Det är självvalt!
Men det hade varit så trevligt om det sett lite annorlunda ut..
Krams!