söndag 17 februari 2008

Rapport från en självgod utekväll.. ?

Vaknar och har HUVUDVÄRK.
Tittar på mobilen och undrar om jag ska våga öppna den?
Lyssnar av ljudinspelningarna och tittar på filmerna en efter en..
OJ oj, det var ILLA!!
Jag är bara hur självgod som helst.. så illa att jag tänkte kasta materialet i soptunnan.. !!
Men sen tänker jag alla måste få höra hur illa det är ställt i mitt lilla hålrum däruppe.
Så här kan höjden av självgodhet låta...

Ja det är sant Varför ??











Och sen undra jag vad promillevärdet i blodet börjar vara ??



Börjar på detta ställe.
Beställer en whiskey.
Får ett glas med varmt kaffe?
Frågar varför men han skakar bara på huvudet.
Pyser iväg efter kaffetåren till ett annat ställe och blir där ganska länge.
Vänder sen tillbaka..
Beställer en öl, får ett glas med varmt kaffe!!
Har vi kommunikationssvårigheter ??



Du hörde väl hejet på slutet..
Dags att sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett roligt (fylle)inlägg, älskar du mig? Haha...

Kaka sa...

Kul att någon älskar mig i alla fall ;))