söndag 10 februari 2008

Jag söker inte en kuk

Min dejtingsida som jag vart ute på en tid slutar jag aldrig förvånas över.
Där händer det underliga saker.
Jag tror jag ska bygga om texten en aningens i min profil och skriva:
"Jag söker ett hjärta och inte en kuk".
eller
"Jag söker en man med ett inre djup och inte en kuk i första hand..."
Ho ho !! ... det vore ju hemskt om han inte hade det. Jag kan ju inte ljuga?
"Jag söker i första hand en underbar man och i andra hand hans kuk"
Oj då, den får jag ju ändå på köpet.
Gud vad trist det är med alla kuk bilder i alla dess former och färger man får i sin mail.
Har män ett krav på sig att visa upp sin rutsning? Ju mer muskler och kuk desto bättre verkar dom tro att dom blir, åtminstone säger bilderna det. Precis som när man sätter ut en bild på bilen på Blocket, kolla fälgarna!! Varför glöms insidan bort? Varför betyder den inget?
Snabb kohandel..
Många män måste ha bytt från gatan med alla prostituerade till internet för snabb kontakt med ett kön, det finns inga människor för dom - könshandel kallas det.
Sen sätter man ut en bild som är tagen för 10 år sen och då ska man gilla läget eller så kräver mannen att få se bilder men han har inga egna. Trist!
Vi kvinnor är säkert lika bedrövliga vi med.
Jag har en konstig undran..
Sen mannen blivit tillfredsställd via internet och åren går.. allt bara upprepar sig om och om igen. Längtar han aldrig till något levande, varaktigt, ärligt och generöst?? En levande människa av kött och blod som han får älska.
Bara en konstig undran..
Men sen finns det också underbara själar som är gjord av guld....

Magnus Uggla - Vild och skild


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, jag har aldrig sett en kvinna lägga ut bilder på sin fitta på kontaktsidorna... Ja, jag skulle tända direkt (inte)...

Kaka sa...

Du det var härligt att höra..!!
Men det är mycket fitta och kuk nu!
Hm..

Anonym sa...

Har man inget annat att komma med, inget annat som gör en till en unik människa så... är det synd om en...

Kaka sa...

Det är så billigt, uselt och förnedrande, kanske inte för mig (jag kan blockera) utan för honom som kan sjunka så lågt.

Anonym sa...

Hej
Det känns sorgligt att du verkar se oss män som en homogen grupp... Visserligen tror jag inte du gör det egentligen, men det känns så i texten här.
Jag vet inte vad det är för dejtingsajt du är ute på, men personligen har jag sett väldigt många kvinnor visa upp sina könsorgan på just dejtingsidor.
Och en annan sak är att många kvinnliga sexarbetare smyger sig in på de där sidorna och låtsas att de vill dejta...
Det om något är ju att ljuga, eller hur?
Mvh. Sven

Kaka sa...

Härligt med en kritisk röst!!
Den korta versionen:
Jag ser beteendet som en homogen grupp oavsett manligt/kvinnligt.
Långa versionen:
Jag har haft dejtingsidan i över ett år så jag känner snabbt igen beteendet som är ständigt återkommande. Allt verkar så oskyldigt i radernas början för att sen bli ren porr, förfrågan om porr, samt bilder på sitt kön skickas och frågas efter..
Det var intressant att höra att kvinnan gör likadant och som jag tror har prostitutionen flyttat in på kontaktförmedlingar.