söndag 10 februari 2008

Oj vilken date i mina tristaste skor!



Ibland måste man pröva sina vingar så jag gjorde slag i saken och åkte iväg till en spännande date i en främmande stad, sammalika honom.
Träffade en riktig gentleman som gjorde allt tänkas kan för en superhäftig kväll i den lilla staden.
Jag blev enormt bortskämd. Han kunde konsten på ett smidigt sätt för att han hade ärliga avsikter.
Utan krav på varandra gjorde vi natten i staden och hade jätte mysigt.
Men kärleken vill inte riktigt infinna sig men mötet var ändå inte förgäves.
En vän sa så här en gång. Har man blivit riktigt bränd en gång i livet så kan man upplevas väldigt ointresserad.
Och jag är det tristaste som går i ett par skor just nu.
Jag säger TACK till en riktig gentleman från Skellefteå som förgyllde min helg, vet du!






Stället heter Jennys.
Ett sju-jäkla oväsen .... gråt inte. Vi bytte plats till trubadur delen som var kuligare med mindre oljud.

Inga kommentarer: