tisdag 11 mars 2008

Är du den rätte mannen för mig?

Detta är min kontakt annons.
Jag annonserar alltså efter en man.
Detta är alltså en sida som handlar om en dejt med mig.
Är du den rätte?



Om mig själv

Välkommen till mitt lilla rum.

Här finns Kaka 46 år.

Står mitt i livet med många ofyllda blad.

Jag är en frihetsälskande kvinna som gillar
utmaningar.

Naturen är en viktig del i mitt liv.

Älskar min trädgård som är herre över mig.

Mitt motto är varför ha tråkigt.

O tålamod är inget för mig.

Jag älskar överraskningar.

Matriella ting är inget jag samlar på.

Men upplevelser berikar livet.

"Felet med vår
värld är att de
dumma är så
säkra på sin sak
och de kloka så
fulla av tvivel"

Bertrand Russell


"Women! Who made them? God must have been a fuckin' genius!"
Jag älskar Al Pacino L*


Om den jag söker


Du ska ha allt.

Du ska vara en god vän med humor.

Du ska kunna trolla.

Du ska ha respekt för livet o dess skörhet.

Du ska var ärlig.

Du ska kunna lyssna.

Du ska kunna ställa krav.

Din individualism är viktigast.

Skönhet som kommer inifrån är starkt.

Att känna …
-sitt intellekt
-sina gränser
-kärlek
-respekt
-sensualism
-passion
-samhörighet
-glädje
-sorg
-sin styrka
-sin svaghet


är konstruktivt o starkt…

Berätta för mig vad dessa ord betyder för dig…

Berätta för mig vem du är, vad du vill med ditt liv, om dina tankar, dina framtidsplaner, jag lyssnar..

Om mitt hjärta vaknar …

Se så .. !! Sitt inte där och dröm nu utan skriiiv..

6 kommentarer:

Bruno sa...

Jag skall inte lägga mig i din kravlista, men förtydliga gärna hur du ser på en relation. Jag tror man måste vara beredd på en del kompromisser och man måste kunna hantera potentiella konflikter. Frihet är bra, men bygger väldigt mycket på förtroende, är man osäker är risken för separation stor. Vem orkar leva med osäkerhet i dagens Sverige, där en majoritet går omkring och längtar efter utlovade återställare.
Nu var jag ändå där och petade, hoppas du ursäktar.
http://hagaborg.blogspot.com/

Chica sa...

Kaka!
Jag måste bara......
Den du söker ska ha allt - redan där blir det plattfall. Ingen har allt!! Det är bara att inse fakta.
God vän med humor - Robert Gustavsson.
Kunna trolla - Joe Labero.
Ha respekt för livet o dess skönhet - Hoppsan det kräver eftertanke.
Vara ärlig - Ja ja - det finns alltid sanning med modifikation.
Kunna lyssna - Man som kan lyssna - tala om ifall du hittar någon så att vi kan kopiera.
Ställa krav - Reinfeldt???
Individualism - det måste jag nog slå upp.

Med den kravspecifikationen hoppas jag innerligt att du gjort en rejäl riskanalys!!!
Kram

Kaka sa...

Leve Mamma Mu.. Jag ska kopa, lugn bara.. hehe!!

Kaka sa...

Till bruno..
Jag förstår din oro över min kravlista, det gör även jag..

Anonym sa...

Antalet krav kanske inte behöver vara så stort? Men skillnaderna i intellekt och temperament bör ju vara någorlunda förenliga. Vad är det som gör att folk trivs tillsammans?

Kaka sa...

Trivs ihop.. jaaa dom delar något.

Men kärleken DEN STORA KÄRLEKEN..

Då spelar det ingen roll - låg, hög, rik, fattig..