söndag 23 mars 2008

Ska du också gifta dig?

Jag förstår inte att alla går och gifter sig när dom åker utomlands. Igår träffade jag en kvinna som snart ska åka tillbaka till Afrika för att gifta sig med en afrikansk man och sen ska hon ta med sig mannen hem. Jag fick höra att han är analfabet och Sverige har ju förutsättningar att kunna hjälpa till med bra språkutbildning och annat. Det skulle inte förvåna mig om om någon fler snart gifter sig. Det finns en man som är i Thailand just nu och jag undrar vad han har för sig.. Kanske kommer han hem med en ring på fingret.

Suckar.. Jag får väl snart annonsera efter en man i dagspressen!

"Kaka söker rik man som är beredd att offra allt i livet för hennes skull.
Hon behöver massor av pengar dagligen för att verkställa alla sin ideér.
Hon behöver inte bo ihop, mannen får gärna bo någon annanstans.
Hon har ett enormt stort behov av frihet och en vilja att utforska världen.
Hon vill resa ofta och gärna.
Arbete hinner hon inte med.
Hon vill drunkna i sin trädgård.
Mannen ska vara beredd på snabba vändningar."

Ja typ.. det var väl det viktigaste.. den äkta kravlistan ser ut så här.

Ja ja .. jag är inte desperat!

4 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Jag vill också gifta mig. :P Men ingen kille vill ha mig. :/

http://www.bimboboy.com/blogg

Kaka sa...

Ska jag skvallra..
Jag har varit gift men det är inte giftermålet som är grejen.
Kärlek är så mycket mer och enklare utan ramar och tyglar.
Jag är helt hundra på att kärleken dimper ned hos dig med.
Det är bara det att det är så tråkigt att vänta..

Anonym sa...

Kärlek och Internet är en farlig kombination, det har jag alltid sagt!

Hejhopp!

Kaka sa...

Farligt..
Det låter bra!
Jag gillar farligheter..
Det är synd att det händer alldeles för sällan och när det händer vad händer då.. ?
Suck igen.