onsdag 19 mars 2008

Idag ska jag gnälla ordentligt tills du kommer och förklarar för mig vad som är fel

Snacka om irritation.. !! Jag är på krigsstigen och behöver förklaringar för att förstå..
Det verkar som det är bara jag som har problem i blogg världen. Ingen annan förstår vad jag pratar om. Ena dagen har min dator inget ljud, nästa dag går det inte se mina egna filmer i bloggen, ofta funkar inte youtube heller. Det är inga problem att se och lyssna på filmerna i de sparade dokumenten. Har rensat och rensat cache, kakor, webläsarhistorik, filhämtningshistorik, sparad formulärdata, sökhistorik, autenticerade sessioner med en kort effekt som typ varade 7 minuter igår. Jag har gått igenom inställningar. När jag försöker gå in på bloggportaler nyligen.se eller bloggar.se så är sidan tom och det står klart längst ner till vänster. Så har det varit de sista 4-5 veckorna. Jag kan inte se om min blogg pingats ut eller inte. Dessa problem är så många så jag får en känsla av att det kan inte bara handla om min egen dator.. ?? Eller kan det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har antingen spöken eller virus. testa på jobbdatorn...

Kaka sa...

Har för mig att jag prövat både på bärbara och arbetsdatorn utan att ta mig ut på bloggportalarna..
Ska pröva idag igen!
Ska det vara spökena som gör detta..? Jag har ju bara snälla spöken!

Chica sa...

Dags att prova cyber-exocism i form av ett virusprogram kanske?

Kaka sa...

Exorcism funkar nog bra..

.. "Nu driver jag ut dig elände ur min dator med hjälp av alla virus i världen"..

Japp det funkade.. !!