tisdag 11 mars 2008

Ja vadå, jag är ju kvinna och behöver älska

Nu skiter jag "tycka synd om mig" perioden..

Ut med tummen ur arslet annars är jag en ungmö på min 80 års dag.

Jag är kvinna och skapad för att älska någon. Jag kan inte längre förneka min längtan. Jag kan inte sitta och vänta tills mitt förstånd säger mig att jag inte behöver någon, då är det ju försent. Jag kan inte heller bli leb för jag är inte lagd åt det hållet. Jag måste få slösa kärlek på någon. Slösa, spilla, ge och ta..

Jag längtar efter min själsfrände som jag är säker på att finns därute. Jag kan börja med att skicka sms till alla män på min mobil med frågan om "vill du gifta dig med mig". Männen i min mobil är rätt många. Har jag tur nappar någon. Får jag frågan tillbaka "vill du knulla". Så ska jag svara dom giftermål först!!

Sen kan jag lägga ut min kontaktannons på min blogg.. Det är vad jag ska göra NU::::...
Sen ska jag pinga ut den över världen och vääänta.

Japp jag har blivit galen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en sund galenskap, tycker jag. Heja!

Kaka sa...

Härligt att världen hejar på mig!
I min galenskap finns en spännande framtid..