onsdag 12 mars 2008

Kärlek mellan två akademiker

Kaka says:
Hej vännen ska vi gifta oss... ?? Vi kan leva särbo.. o gifta oss innan jag träffat din fjälla o dina barn ..
Kaka says:
Vad tror du..?
M says:
Jo.............
M says:
I Paris?
Kaka says:
Japp .. är du där då?
M says:
Eller i värmen?
Kaka says:
I bikini?
M says:
Absolut.....
Kaka says:
Med mina beundrare i samma trakter .. ?
M says:
Mmmmmm
Kaka says:
Ärligt vad tror du?
M says:
Låt alla vara med.
Kaka says:
Även städtanten eller mina tusen ex?
M says:
Om vi ska gifta oss nu? Tja, antingen är du full eller..... ???
Kaka says:
Tja vad tror du?
M says:
Ja, kanske inte all x:en, men dom sista tjugo är väl ok...
Kaka says:
Vad får jag för ring?
M says:
Vi har en smed i stan som är fantastisk...tycker vi tar en i platina
Kaka says:
Vad vill du ha .. ? En dag på Zoo i Köpenhamn ... ?
Kaka says:
Hatar platina!!
M says:
Jaaa! Men glass!
Kaka says:
Ok.. lovar!! Promise ..
M says:
Ska packa upp min väska nu från resan och försöka hitta tandborsten! Ska upp 6 imorgon igen! Jipppi!!!
M says:
Ska försöka att inte dröja så länge till jag tittar in igen!
Kaka says:
Ok.. Ses sen då .. jag släcker .. Vill du det ikväll?
M says:
Du behöver inte vara sotis på L!
Kaka says:
Jag? Tror du att jag är det?
M says:
Ha ha ha
Kaka says:
Älskar du mig?
M says:
Vilka frågor du ställer!
Kaka says:
Svara..
M says:
Ställer du dom till alla killar?
Kaka says:
Vad tror du? (Han skulle bara veta?) .. Men det tror jag han vet redan...
M says:
Nej, det tror jag inte. Jag tycker mycket om dig Kaka!
Kaka says:
Vet du vad .. Detsamma .. ett år .. o vi är fortfarande vänner.. och bara vänner!!
M says:
Ja! Vad bra! Jag är jätteglad för det!
Kaka says:
Me to ... Jag släcker ikväll så du behöver inte kliva upp o göra det ...
M says:
Tack! Vad snällt! Natti, natti! Tänk inte för mycket på killar nu...ju mindre du tänker på det, ju mer fixar det sig automatiskt!!! Ett gammalt djungelordspråk från Möllevången....
Kaka says:
Ho ho hOOOO
M says:
Har du släckt nu!!??
Kaka says:
Ja!
Kaka says:
Nass
M says:
Bra! natti!!!!!
Kaka says:
Smack
M says:
Ha ha........puss på kinden.....
Kaka says:
Sov nu...!!
M says:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: