torsdag 22 januari 2015

Jag blir kanske en varulv!


Det var omkring 4 januari som jag kände att fjunen på huvudet, i pannan runt ögonbrynen och uppåt mot hårfästet började växa. Eter några dagar var jag fjunig i hela pannan och hela sidorna från hakan till hårfästet. Även på huvudet satte hårväxten fart. En underbar känsla då jag frusit om huvudet så länge.

Sista cytostatikabehandling började gå ur kroppen i slutet av november. Håret började lossna i juli under FEC behandling som jag fick som nr 1-3 och 5-6 dock började fjunen växa under Taxotere behandling som var nr 4 i ordningen och som jag fick avsluta då jag inte tålde den. Dessa fjun lossnade dock. 

Idag den 22 januari ser jag ut så här. Bebisfjunen har börjat bli riktigt långa och även fjunen i ansiktet. Doktorn har intygat att jag inte kommer att få skägg. 

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Det ser så mjukt och gulligt ut, man vill klappa.. ♡

Kaka sa...

Vad gullig du är Kerstin!!