torsdag 19 november 2009

जग फ्ल्यत्तर, höरदे दू देत ?

Jo, så är det. Om du inte kan tyda ovanstående tecken så betyder det ..

"JAG FLYTTAR, HÖR DU DET"

Man kan säga så här att efter tusentals funderingar hur man ska lösa allt det praktiska så blev det hela helt enkelt så uppenbart. Jag flyttar äntligen till min J. Jag skriver mig där, jag flyttar in, jag fortsätter mitt arbete i Gävleborg tills jobbfronten är löst, vi har kvar huset i Hälsingland och det blir ett bra fritidshus och boende då jag arbetar.

Jag säger bara Äntligeeeeeen ... !!

Det var en bra namnsdagspresent, det bubblar av lycka i hjärtat.

5 kommentarer:

H C Barregren sa...

Haha! Jag sa ju det, att den dag skulle du vakna upp och undra varför du inte gjort det förut :-)

Grattis!!!

Kaka sa...

Ja tänk, du sa ju det :))

Du vet jag har långa kablar så det tar tid att komma till insikt.

Kaka sa...

Jag glömde säga Tack .. för din gratulation.

Anonym sa...

Честитам!
Cрећа још!

загрљај

Annki

Kaka sa...

Du är finurlig du,tanta lilla.

Hur många år tror du det tar för mig att översätta det där. Antar att det är ryska?

Det står säkert något väldigt gulligt där .. :))

Har du inte skaffat FB? KOm dit och adda mig .. så ses vi oftare.

Jätte bamse kramen!