tisdag 8 december 2009

Lite julglädje och showbusiness just för Dig

Kan du tänka dig att Kaka skulle kunna dansa en riktigt spexad julshow för dig.

Tror du att Kaka lagt tid på och tränat med sin familj i flera veckor för att vi ska kunna glädja dig och dansa för dig.

Skulle du kunna tro att det är möjligt att Kaka med familj tränat alla djuren i showbusiness för att kunna dansa för dig.

Antagligen inte .. men om du vill se oss så kommer det här. Håll i dig!!

Ja, jag vill se Kaka dansa ..

Ja, jag vill se Kakas familj med djur dansa ..


4 kommentarer:

H C Barregren sa...

Du är ju fantastiskt duktig. ser fram emot att se dig lajv :-)

H C Barregren sa...

Du är ju fantastiskt duktig. ser fram emot att se dig lajv :-)

Kaka sa...

Menar du det? Om du visste vad jag tränat.

Jag lovar, jag ska bjuda dig på en föreställning som heter duga :))

Bruno sa...

Jag saknar ord ... men det föreföll rätt trovärdigt. Var hade du shoppat de pigga skorna?