lördag 21 maj 2011

Har jag irrat runt innan jag blev en jordmänniska?

När jag tittar in i min vilande blogg och ser att över 1000 personer varit in på min blogg på en månad och studerat texter jag skrivit så fascineras jag. Dessutom från hela världen. Den nya statistiken är fantastisk. Jag minns när bloggen kom till. Hur roligt det var att fånga alla fantastiska ögonblick som jag upplevde sekund för sekund. Framför allt i Hälsingland som är min fristad och oas. Jag älskar att fota. Tiden räcker inte riktigt till idag. Sen råkade jag bli vuxen kanske över en natt, det var kanske då som jag blev kär och blev tvungen att bli en "jordmänniska". Idag är min blogg ett levande bevis på min fantasi och den glädje jag kan känna i stora mått. Jag älskar att skriva, helst varje morgon. Att i min ensamhet i den gryende ljuset sätta ord på tankar från mitt rena hjärta innan det färgas av dagen.

Inga kommentarer: