söndag 11 januari 2009

Jag säger Tack!

Jag Tackar och bockar det ödmjukaste herr Bums.nu för att han utsett kakas blogg till en av de få som han vill ge awarden till (det hade bara fattats annat!) He he ..


Vem blir nästas tur att få Nice Blog Award priset?

Nu är det min tur att utse några nya lyckliga vinnare. Det är så många som egentligen ska ha priset för sin fantastiska blogg och skrivarkonst, det tråkiga är att alla ryms inte här. Jag älskar när människan slutar gömma sig bakom en mask, när det fria ordet äntligen flödar från ett rent hjärta, då vi vågar vara. Då kan det inte bli bättre.

Därav utser jag och ger tillbaka priset till herr Bums.nu för han är en vän av stora mått och hans blogg är från ett rent och gott hjärta. Kanske är han den ende som får priset två gånger (bara han inte blir mallig).

Sen måste jag absolut lyfta min älskades fotoblogg,
Jpkuba, bara för att den vaknade till liv igen den 20 juni 2008, då sagan började. Visst handlar den delvis om kaka och kakasjohans kärlek men den visar också på hans enorma godhet och hans liv, han ser det ingen annan ser, han är en stor fotograf. Han är så, han fångar ögonblicket. Han är min överman, han fångade mig (det ska gudarna veta att det var inte lätt). Det är på tiden han börja uppdatera sin blogg.

Sen saknar jag dig
Mamma Mu och din blogg, din humor, ditt goa skratt. Var är du? Jag vet i alla fall att du har det bra.

Självklart ska gemtlemannen
Bruno också få priset, han med sin tålmodiga konstblogg och sin klokhet, han är som en stor kunskapskanal.

Sen finns det en blogg som är direkt, den tar rakt in i hjärtat, mitt på spiken. Jag älskar
Henry Bronetts blogg, hans poesi, han synsätt här i livet, den berör mig på djupaste djupet. Det ska vara enkelt.

Så här fungerar reglerna
  • De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den
  • Länka till den bloggen du fick den ifrån
  • Ge den vidare till så många andra bloggare du vill och länka till deras sidor
  • Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden
Jag hoppas jag skänkt lite gott till er alla. Utan er skulle världen vara trist.

Inga kommentarer: