onsdag 8 april 2009

Otaggad och naken försökte jag förklara

Det var en spännande dag igår. Tur att jag har lugna, kloka män omkring mig som vågar ta striden och be mig förklara vad jag håller på med och medan jag gör det så sitter de lugnt kvar och fnissar ibland och då kan inte heller jag låta bli att fnissa.

- Du skulle alltså .. (ännu en förklaring, i mitt huvud dansade trettio eldgafflar förbi)
- Agghh ::::::::::....
-För att du skulle ha Google Analytics .. ?!?
-Ja för att ........... bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaa (stakar ut min förklaring till någon som inte tar bloggen på fullaste allvar)
Studsar av upprördhet
- Men det går ju ändra i navbaren ..
Vrålar ut
-Agghh, grrrrrrrrrrrrrrr ::.......... Html koden förändras med minsta lilla ändring!!!!!!!
-Men hade du inte sparat den Html mallen?
- sdkjföowierjäioqmöoigsöoivjmiov .............:::::::::::::::::::.
-Säkerhetskopierat den då?
Biter ihop, saktar rösten, sänker tonen ... över min stolthet!
-Nej

Sen har någon mage och säga
-Här köper du en Mac: http://store.apple.com/se

Nu tänker jag gå naken och otaggad tills jag får en Mac.

Inga kommentarer: