onsdag 16 juli 2008

T R L och en del av alla deras fruar och barn


T R L


Det var något speciellt med vårt lagnamn,
men nu kom jag inte på det!
Vi vann ..
inte musiktävlingen.
Men Siri m.fl. gjorde tappra insatser.


Siri berättar ..
Först ska jag göra det och sen ska jag göra det och sen ska jag göra det
och sen ska jag sova!
(Undrar hur många ggr en förälder i sitt liv säger "gå och lägg dig!")


Vi skulle alltså ta kort samtidigt ..
och då blev det så här.


Soikisako .. den ser magisk ut!


Allas charmtroll ..


T och Maria - Dapen syns inte till .. (kanske under bordet)


Eva och L


Det började bli ganska mörkt men Elin hann vara med på foto.
En klipsk tjej!


Och det här borde ju alla kunna ..
att sätta tummen på handryggen.
Elins tumme var lite grymmare.


Och här har vi dom alla .. och vi hade en kul kväll på Stenö camping.


Siri underhåller ..






Det var en himla karusell till Nationalteatern .. kanske en nostalgi tripp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JIPPI!!!

Jag är med på bild här..

//elin från stenö

Alla hälsar och ha det bra!!

Kaka sa...

Oh go du Elin ..
Hälsa alla tillbaka.