fredag 19 december 2008

Jag gillar Skåningar, åtminstone en!

Ha ha...
Snabba puckar från en snabbt springande kaka...en sk "spring-kaka"! :-)
.. Hur går det med Kaka? Full rulle mellan hem - Norrland och jobb?
Du verkar ha gått över tröskeln och nu handlar det bara om att få ihop era två livspussel till ett? Det kommer så klart att gå bra...!!
Hörs vi inte innan (kakan börjar nog få julstress) så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!!!
Julkramar från Skåne!!!

.. Han vet redan hur ont i magen kakan har och hur förvirrad kakan är över att hon inte kan sortera sitt liv just nu. Han brukar veta innan hon vet.

(Och eftersom han har en viss vana över att få sina formuleringar kopierade och sen inklistrade i kakas blogg så skriver kakan svaret här)

Släpp taget, fäll ut armarna, fall rakt ut .. det kommer att gå bra. Jag kommer och tänder och släcker. Och i alla fall ..

Kakas o J:s julhälsning

Vi önskar er en underbar Jul och ett Gott Nytt År med alla era nära och kära och har ni tur så skickar jag några tradare med snö "Blink blink" ..


3 kommentarer:

Anonym sa...

Go du..
Hoppas ni alla också får en fantastisk jul!!
PS Vad är snö för något?

Kaka sa...

Ta din familj o kom hit så ska jag visa vad snö är, ni ska få göra något riktigt roligt, ni ska få skotta snö!! Kraaam ..

Anonym sa...

Finns inget bättre än att skotta snö.
Stärkande för kropp och själ :-)

Kaka vet.., själv har jag snöfritt och istället ishockeyplan överallt men instämmer i julhälsningarna i alla fall.