tisdag 16 december 2008

Mix av mitt skenande liv


Om man tänker sig detta inlägg att det börjar i slutet av 1800 talet o du får leta dig uppåt så kommer du rätt. Om du börjar här så är det mycket enklare .. och tidsbegränsat. Gör som du är van.


Ärligt kan man undra, bor jag här?




Snömassorna tar snart död på mig.




Till alla underbara ..




Allt tilltugg till julen hör till .. såsom en Amaryllis, blåa hyacinter, en julstjärna.




Snö igen .. konstigt !?!




Granarna är billigare i Hälsingland än på Östermalm, undra om dom vet det där nere?




På väg över skogen till jobbet .. den vilsamma vägen. (tar 22 min).
Den andra 27 min men då måste man meja ned alla.







Förutom kärlek så behöver vi mat också, Gamla Stan ..





En tunnelbana .. !?!





Kulturhuset ..




Nuevas historias .. den värmde där inne i själen, den var enkel och jordnära.













Han har jag kär ..




Första advent och julmarknad i Långhed, men så kom plötsligt en ingivelse från ovan som slutade med julmarknad i Sthlm.




Värme ..




Någon kung har dött o någon hävdar sin rätt .. för det krävs det en helikopter.





Gamla Stan





Papps o övriga på glasutställning/ julmarknad
i Axelsberg ..











En kväll gjorde vi söder men go goa vänner J & M ..










Först middag med papps o granns,
Indiskt ..




Hemstök




Första advent stök ..





Den bara kom ännu mer ..
Och det är så vackert.






Inga kommentarer: