onsdag 17 december 2008

Jag vet inte var jag bor, kan du hjälpa mig ?

Nu ska jag gå ut till den brevlåda som finns till denna fastighet som verkar befinna sig i Hälsingland. Jag glömde den igår och i förrgår och dagarna innan också .. så sist den tömdes borde ha varit den dagen jag var på jobbet ca 14 timmar. Den borde vara så full att jag får väl skämmas då, jag har ju grannar som är ordentliga!

Sen kanske jag borde skotta snö. Det är riktigt illa nu. Kanske jag måste ringa efter en traktor (Marianne så klart). Jag behöver också börja skotta snö från taken, vissa ställen har närmare 40 cm snö.

Sen borde jag köra hem hö och rengöra alla djurhus idag, prioriteras som nummer 1. Men bilen man kör hö i är lika frånvarande som alla Thailands resenärer. Dom lyser med sin frånvaro. Kanske ryssen tog han i Moskva? ( Ser du detta meddelande, GE DIG TILL KÄNNA!). Jag får väl fundera i 7 veckor innan det är dags att efterlysa manskapet. Kanske jag skulle fråga Marianne om hon kan köra hem hö i skopan imorgon då jag sovit klart efter nattpass!?!

Sen skulle jag behövt blogga en hel vecka ...
o m k ä r l e k l i v e t l y c k a


Sen borde jag skicka alla mina julpaket och julkort till alla mina älskade, underbara vänner. Det var sista dagen igår. Hur det nu gick till? Man ska ju be om hjälp och det har jag svårt för, men nu ber jag om hjälp .. kan du med snö?

Inga kommentarer: