lördag 2 augusti 2008

På kundens begäran ökar vi tiden för kyssar

Jag läser .. hm .. !
Tänk att alla människor ska vara så kära hela tiden :O .. det är nästan .. (men bara nästan) .. man får glädjetårar i ögonvrån av stolthet när man läser om all den fullkomliga underbara skönhet som faktiskt existerar ..

Antingen gifter dom sig nu, eller så har dom just gift sig, eller så ska dom gifta sig strax, eller så sitter dom på någon ö och har smekmånad, eller så sitter dom på sin stol och drömmer om den där smekmånaden, en del pippar nästan ihjäl sig medan andra drunknar i varandra ..

Oj nu var Kaka ful i munnen igen .. f-låt då!

Men jag tycker att under 80 talet och delar av början på 90 -talet önskade man välgång, både till höger och vänster och sen levde de lyckliga i alla sina dagar ..

Men så kom då perioden då alla behövde prata, inte med varandra utan om varandra, alla börja skilja sig. Hjärnan blev utmattad. Så efter ha varit en psykolog både för sig själv och för andra har nu hjärnan börjat återhämta sig hos de flesta. Alla har skilt sig och bearbetat det. Nu plötsligt ska alla gifta sig igen. Intressant .. livet utmanar oss en gång till.

Eftersom jag är Kaka med rätt att tjäna människan livet ut .. så har jag nu arbetat hårt i sömnen, drömmarna har sagt sitt.

Jag älskar även när människor säger något .. Tänk att man måste skaka dom nästan för att dra sanningen ur dom. Kanske man då får förslag eller synvinklar på intressanta saker.

För dom sanningarna är egentligen förslag på ideér som vaknat hos någon annan briljant hjärna (inte bara Kakas) av någon anledning. Och som alltid är värda att tittas på genom att tänka länge och ofta eller ofta och länge .. nu var vi där igen! Kanske dom går ta hem till sig själv och man blir en erfarenhet rikare.

Så nu har jag på "kundens begäran"minskat ned antalet inlägg på huvudsidan, allt för mina underbara besökare inte ska slösa med sin underbara tid .. medan dom egentligen bara ska pussas. Vilken underbar värld vi lever i ..

Kaka, som sagt var, med rätt att tjäna ..


Inga kommentarer: