torsdag 14 augusti 2008

Svar på Skånepågens alla drömmar

"PS/ Alla svaren på kontaktannonsen du hade på bloggen kan du väl skicka över en dag? .. "

Lena 41
Vi delar mina barn, dina barn, vi delar livet med alla sorger och bekymmer, med all lycka och glädje, vi behöver varandra. Jag ser dig varje dag.

Maja 36
Jag har väntat i hela mitt liv på en man som dig. Lyft luren och ring så äter vi middag ikväll. Numret har du i mobilen.

Stina 38
Här står jag med vidöppna armar och tar emot dig när du släpper taget och faller ..
Jag lovar du kommer att falla tryggt. Jag väntar. Jag finns i huset bredvid, det gula.

Anna 39,5
Jag ser en man med tvivel men han har inget att tvivla på, han duger precis som han är, utan planeringar, utan kontroll och han har ett hjärta av guld. Jag är en Anna med små söta fötter som älskar att gå barfota i sanden med dig .. jag brukar gå i dina fotspår på söndagarna.

Elisabeth 47
Ditt lugn, din klokhet den berör mig, precis som du älskar jag siffror som vi kan vända på livet ut, vi kan vända på det mesta, vi kan diskutera på djupet, vi kan vara ytliga men vi kan framförallt leva tillsammans och berika våra liv resten av ditt, av mitt o våra näras liv .. Jag finns en trappa ned.

Du ser allt finns nära ..
Kaka

Inga kommentarer: