tisdag 19 augusti 2008

Pinande smärta

Jag har gråtit floder .. sovit uselt, inte mer än 3 - 4 timmar per natt de senaste 4 veckorna. Pinats, försökt härda ut, prövat egenvård, svurit, förträngt eländet, stundom bättre men oftast sämre.

Idag fick jag nog, min nacksmärta tar snart död på mig.

Han är en klippa.

Hälsinglands Kiropraktikerklinik


SvenEric Carlsson på Bränderna i Alfta.
Ring honom om du har ont 0271-55116.

Jag fick faktiskt idag för första gången vara med om hur man knäcker till en nacke, det var en upplevelse, han vred huvudet, kände efter hur långt han kunde gå, sen bröt han till, det sa knak, ett riktigt knak, jag överlevde, det var som om han bröt bort smärtan, ur handflatorna strömmade handsvett.

Sen inte förglömma den förlösande massagen, stretchingen .. endorfinerna sprutade ut.

Oj vilken befrielse.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt...

Kaka sa...

Ja att bryta till nacken kan kännas ganska skrämmande..

Och knaket det var ett riktigt knak som man dessutom överlevde :P

Chica sa...

Kan inte hjälpa det. Måste också få kommentera knaket.
För mig finns bara ett ord som kan beskriva känslan efter knaket.
-Befriande!!!
Efter att själv varit på behandling i förra veckan så vet jag att det finns liv och liv med lite mer kvalitet.

Det låter väldigt skrämmande när det knakar till men .... det finns nästan alltid ett men....
det är värt varenda krona och passar man sig inte så kan man bli beroende.
Funderar själv på att beställa en ny tid denna vecka.

Kaka sa...

Men Mamma Mu då .. tror du att man kan knaka hur många gånger som helst?