måndag 4 augusti 2008

Ska jag byta jobb ??

Så här skriver rara M ..

-Ja, men då är det dags att snyta sig i gardinen hos chefen nu då? Att bli poet, författare, bloggare, fotograf o musiker på heltid?


.. tycker han tydligen att jag ska bli.
Undra vad man tjänar?

Bloggare ja ..
Författare, en dröm.
Poet absolut.
Fotograf, ibland ..
Musiker - spelar Allan.

Sen skriver han :::...

-Lova att bjuda mig på premiären av utställningarna!
-Vilen?
-På dina utställningar... , foto, poesi, boksigneringar bla bla
-Jasså .. tala bara om när de är ...
-Snyt dig i gardinen först så kommer dom automatiskt....
-Ok ...

Och till sist .. vad gör man inte för en man som är i yngre medelåldern och har allt!
M ber mig att ..

-Lägger du ut mig på bloggen och frågar om det finns någon snygg, rik, sexig singeltjej som är intresserad?? ha ha

Då frågar jag, finns de det?

Nu var det gjort!

1 kommentar:

Kaka sa...

Tittade in och fann ..