tisdag 7 oktober 2014

Nu har jag klagat för mycket idag och då ska gudarna straffa mig

Vaknar och tar kvällstemp. Fotar värdet innan jag glömmer det. Temp 38,4. Lägger ifrån mig mobilen. Går på toa. Det smäller till pch Mozart håller på att riva köket för att han inte får blötmat som han redan fått idag. Han fårnöja sig med Hill torrfoder.

VARJEMENING FÅR JAG SKRIVAOM DÅ MELLANSLAGSTANGETEN INTE FUNGERAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer ut i köket men hittar inte vad Mozart rivit ned och efter en stund ser jag min mobil ligger i en av alla blötläggningsbaljor med locket öppet för laddning. Var antagligen för tröttdå jag klev upp och att ta loss den ur laddning samtidigt som jag håller en febertermometer i andra handen som skafotas ärinte detenklaste,

MOBILEN ÄR VATTENTÄT UPP TILL30 MINUTER OM ALLA LUCKORÄR STÄNGDA.

nU HAR JAG HAFT FEVBER MÅNDAG TISDAG ONSDAG, UPPEHÅLL FREDAG LÖRDAG SÖNDAG, FEBER IGEN MÅNDAG TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG MÅNDAG TISDAG OCH JAG HÅLLER PÅATT TAPPA FATTNINGEN !!

Mobilen ärdööööööööööööööööööööööööööööööd.

Då är det bara att bölaännumer ::::::::::..............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tar nya tag i morgon älskling, en mobil är inte hela världen.

Din Johan

Kaka sa...

Ja fina hjärtat mitt!!