söndag 15 juni 2008

Dejting då den är så in i vassens bra

Här kommer önskemål om hur en kvinna ska vara. Jag har skrivit om den här texten förut för att jag reagerar så starkt på den men denna gång låg den i min brevlåda. Han skulle bara vetat vem jag är så hade han backat för länge sen.

"Uppskattar om du klär dig kvinnligt med stil och elegans och vet vad som gäller för olika evenemang. Stay Ups, vackra underkläder och högklackat är snyggt och sexigt men jag gillar även jeans och den sportiga stilen. Bara du har koll på modet och inte klär dig som en tant. Har en förkärlek för kvinnor med naturligt stora bröst och en kvinnligt kurvig bak..-)
Har inget emot mulliga fast alla har vi en gräns och om du upplever dig rejält överviktig, har spruckna fötter, är tatuerad & piercad, rökare/snusare och allmänt osund så är vi alldeles för olika då det gäller det yttre och levnadssätt. Öppna kvinnor som har mod nog att utan problem skriva längd, vikt, byx- och byststorlek och har nytagna helfigursfoton är vad jag prioriterar. Viktigt att du behärskar det mest elementära då det gäller en mobil och din dator.

När det gäller det inre så vill jag gärna att du tycker att personlig och andlig utveckling är det viktigaste i livet. Men utan att vara dogmatisk eller att tillhöra någon församling eller kyrka.

Är du köttälskare så ser jag det som svårt att umgås då det inte fungerar när det gäller matlagning. Men fiskrätter går bra även om jag helst föredrar gourmetvegetariskt.

Kul om du tycker om att röra på dig och har en bra grundkondition samt är generös och öppen till din natur."

I soptunnan.. så var det med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!

Det är värt att upprepa: Haha!

På min önskelista står ett viktig ord: frimodig...

Kaka sa...

På min önskelista står många men några har tyngd:

frihetsälskande
upplevelser
skörhet
respekt
individualism
sensualism
kommunikation
samhörighet ..

.. och att ha mod till detta är starkt.