onsdag 4 juni 2008

Jag lovar att jag ska göra ALLT som Du inte skulle ha gjort

Volbeat längtar efter mig ..
NU bär det iväg på Sweden Rock.
Hoppas ni kommer att sakna mig!
Jag kommer o sakna Er.
Och dig!!
Framför allt Dig!
Minnet i mobilen kan ni göra stora applåder för.
Jag hör HEJA ropen!
Inläggen kommer sen att vara mer än grymma.
Jag kommer att få radera o bara spara det bästa :O
Sen blir det censur :(
Sen är frågan om Du vågar se?
Jag har kameran med.
Och massor av batterier.
Vilken tur.
Och bikinin.
O hela skuffen full med ..
Och sen är det bara o le.
Det är semester.
Och min första rockfestival.
Jag lovar att vara djurvän!!
Tyvärr inte miljö ..
Vi kör med turbo o dålig bensin.
Vilen tur jag inte behöver cykla ..
Det är 87 mil.
Ryms tandborsten i ICA påsen?
Nja .. jag tar tr
e resväskor.
Man blir aldrig för gammal.
"Jag undrar om jag överlever?"
Håll tummarna på Torsdag kl 16:00..
Då kommer HAN!!
Ha ha ..
Jag bjuder på en låt ..
LYSSNA och NJUT för här kommer Volbeat..
Och ALLA ni som inte sköter er snyggt ..
Jag passerar Er snart.

Volbeat - Sad man´s tongue

Ps/ Det är min stora idol med sin vackra röst som sjunger,
Michael Poulsen .. han är en gryming!





Inga kommentarer: