lördag 8 november 2008

Känslornas skafferi firar


Grattis min älskade blogg ..
1 år idag.


Du har förtydligat livet för mig. Du kom in i mitt liv precis i rätt ögonblick.Vi har tillsammans gått igenom blod, svett och tårar. Du har fått mig att utvecklas ytterligare på ett plan där jag trivs att vara, i känslornas skafferi. Trots att jag många gånger rodnat över mina inlägg har jag aldrig upplevt besvikelse från varken dig eller någon annan. Därför ser jag upp till dig. Du är pålitlig och en stor källa till inspiration. Du och jag kommer nog att ha ett livslångt samarbete.

Mitt allra första inlägg, sen kom en stor svår prövning, en resa i växt jag delade, det omöjliga blir möjligt, avslut vänds till en ny början, en ofantligt lycklig början, så kan man sammanfatta det första året i känslornas skafferi ..

Du får en stor varm kram på din dag idag :::::....... !!

Och nu säger vi Tack till alla fans för de 8000 besök vi haft till de 1176 inlägg vi tillsammans producerat under ett år. Det är ju fantastiskt !!


5 kommentarer:

Anonym sa...

det har varit med blandnade känslor jag följt med dig på din blogg.

nu väntar jag med spänning på fortsättningen.

kram

Anonym sa...

Hip hip hurra! Det måste ha varit en vis människa som ledde dig in i bloggandets skumma värld :-)

Kaka sa...

Det är med mycket blandade känslor jag skrivit i min blogg tack vare en mycket vis och klok människa och meningen var ..

.. att aldrig såra.

Bruno sa...

Får man gratulera på ettårsdagen!

Grattis! Jag tror det beror på din generösa och stora livsglädje som det är trevligt att återkomma till din blogg.

Jorden kan du inte göra om.
Stilla din häftiga själ!
Endast en sak kan du göra:
en annan människa väl.
Men detta är redan så mycket
att själva stjärnorna ler.
En hungrande människa mindre
betyder en broder mer.

Stig Dagerman

Kaka sa...

Oooh Bruno .. Tackar så mkt!!

.. både för ord och dikt.