måndag 23 februari 2009

Naturens skådespel


Himlagott ..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag heter UllaBritt bor i skgen i marks. Jag har varit inne och är fortfarande under läsning det är så mycket att fånga in och läsa. Du skriver mycket om arbete tider försovning och var jag kan se lite stress mitt i lugna skogen som du bor. Jag är konstnär målar och gud vet allt. Jag skriver ner en dikt som jag tycker passar in.
Livets schema
Min dag, är schemalagd för varje minut.
En önskan att vilja gräva ner
mitt schema i jordens mull för alltid.
Skapa ett nytt liv, sadla om, få stiga
högt som i mina drömmar.
då skulle jag känna mig rik,låta livet bara komma, berika mig själv och de mina.
få analysera mitt liv, utan schema.
det skulle kännas som att möta
mig själv.
Jag sitter här vid köksbordet, drömmer
om livet utan schema.
Högt på fantasins vingar.
Ubek
Jag får tacka för titten som jag säkert har lång tid att läsa. En fantastisk profil som du är.
Vill du se min hemsida så är adressen här. www.ullabritta.dinstudio.se
Lycka till i livet. UllaBritta

Kaka sa...

Tack för ditt underbara inlägg som värmde där inne och dikten som väckte tankar..

Hoppas att du hittade något i min blogg som tillförde något gott!

Tittade in på din sida och den var spännande, ska titta mer nu..

På återseende.

Kram C