söndag 14 september 2008

Det är lite stökigt nu

Dom närmsta 9 dagarna ska jag till
  • Stockholm
  • Långhed
  • Örnsköldsvik
  • Vännäs
  • Umeå
  • Piteå
  • Luleå
  • Adak
  • Malå
  • Örnsköldsvik
  • Långhed
Hur ska det gå till .. ?

Jo .. om man komprimerar alla sina drömmar och tar minus sina saknade sommarsemester dagar och multiplicerar det med all sin längtan, då går allt. Man kan faktiskt leva två gånger varje dag. Det är ungefär som att åka på jobbet och arbeta ett dags pass på 8 timmar, sen åker man hem och sover, vaknar och tycker att det är en ny dag fast det är samma, sen åker man och arbetar ett natt pass på 10 timmar. När det då har gått 24 timmar så tycker man faktiskt att dygnet som varit har varit som två.

Jag har för mig att jag nyss var i Turkiet och Stockholm x 2, stämmer det?

Om jag är överansträngd .. näe!
Eller vad tror du?

Kära vänner, bara så ni vet .. körkortet det tänker jag behålla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, du missade Vadstena!

Kaka sa...

Är du säker .. ?
He he !