onsdag 24 september 2008

Det är riktigt besvärligt att komma hem till sina underbara lojala fans

Äntligeeeen ... !

Är hon hemma. Ni som tror ni skulle få en lugn stund till .. ni misstar er allt !

Bläddrar förstrött bland alla FOTON/FILMER ... vilka ska jag nu välja ?

Vad vill ni ha ?
  • Porr
  • Absenta scener eller anletsdrag
  • Hemligheter
  • En sann kärlekshistoria
  • Naket och avslöjande
  • Kult - ideébilden av yttringen
  • Kärlek i sin renaste form
  • Kärlek till de trogna
  • Passion i mörkret
  • Mitt enda utbrott
  • Nyfikna föräldrar
  • Tjejfest
  • Förfäder och barndom
  • Dom små goa händerna
  • En flitig hajjen son
  • Renar i Sameland
  • Humor på Malåvis
  • Galenskap
  • En purken katt
  • Baksmälla i sin yttersta form
  • Rallyspecial med en sprint i däcknavet
  • Höstfärger från norr till norr
  • Sex i sin vildaste form
  • Käre bror
  • Det vackra och stilla
  • Eller ett gott skratt
Det fick så jag nu, sen jag läste det jag punktat upp. Frågan är ju om jag kan leva upp till de jag ovan nämt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

AllT!!! Utom rally förstås... hehe... det är krävande att vara bloggstjärna (tro mig, jag vet). Man har sina fans att ta hand om, höga krav att leva upp till :-)

Kaka sa...

He he .. du får förstås sitta där som alla andra och utstå rallyt du med, åtminstone lyssna på underhållningen och höra skillnaden på en 2WHD och 4WHD och till slut en sur-gam Volvo, samt det bästa HAIR .,. DET ÄR KULT!