söndag 12 oktober 2008

Censurerade kärleksförklaringar


Tänk att jag får censurera nästan allt material jag fångar med min lilla usla, utnötta mobil (den nya mobilen, den svindyra, den får ligga i skamvrån ett tag till). Jag förstår inte hur det har blivit.

Antingen är det världens bästa klipp och så filmade jag 3 sekunder för lääänge och då är hela filmen förstörd, poängen ramlar bort eller så är det en massa dumma kärleksförklaringar som hoppar in i filmen som små grodor ur munnen och vem vill se det?

Så blev det i förrgår, men så blev det så igår igen. Jag kanske ska spara alla dessa kärleksförklaringar och lägga dom i min blogg så när jag är tandlös, gammal och avdankad kan jag plocka fram dom och minnas mina glans dagar.

Men Elis står sig alltid, där är det som vanligt, han vill bara ha sina pengar.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Investera 250 spänn på QuickTime Pro. Enklare videoredigering finns inte!

Kaka sa...

Det betyder alltså att du är sugen på poängen ... he he