fredag 24 oktober 2008

Så det finns alltså HOPP ?


- Gud vad din blogg har blivit tråkig, det händer ju ingenting! Det kan gå en dag, två dagar, tre dagar, fyra dagar och ingenting har hänt.

- Det låter ju underbart !! ... då har den alltså varit kul, intressant, den är SAKNAD och efterlängtad .. !?! !!!

Jag funderar .. måste alltid fundera, såga ned i små delar, aldrig bara lämna och gå vidare. Vad beror plötsliga avbrott hos lilla mig. Jo jag vet vad det är. Min stora känslobarometer är min blogg, den visar hur läget är hos mig. Jag är bekymrad. Jag ska ro i land ett stort projekt. Frågan är om jag klarar det. Och under tiden är det dags att börja släppa in vardagslivet och humorn i min blogg igen. Att komma ihåg att leva också.

Så ..
Här är jaaag !
För att glädja dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mig med!

Kaka sa...

Absolut .. dig med!