lördag 11 oktober 2008

Vad är värst ?

Slicka ... eller suga ...?
och allt annat ..
Ho cares ?

Jag vet, jag är gränsöverskridande ..
Men ,, min blogg behöver överleva.

Dom ruskigt duktiga bloggare är
alla
storhandlare, och alla reklam -
makers ..

ytligheterna eller dom riktigt djupt tänkande.

Nästan så man måste revoltera .. !!
R E V O L T E R A .. mot
dom med sina tusenfaldiga besökare ..
o så kommer "lilla Jag"
med min "lilla blogg"
.. bäst att vara uppkäftig

Och jag väljer att överleva ,,
som att ha sexiga komma tecken
efter varje framsteg med Volbeat ,,
släpande efter sig med
"Making Believe" som min man
skrivit
och
som ,,

hela Edsbyn just sjungit ::::::::::::::::......................... ,,

med mig
om man ska tro
.. volym knappen och våningarna ovanför.

jag? .. självupptagen/desperat ... ;)

That´s all i can do ..
"Making believe" ..




och något mer

Making believe,
That you still love me.
It's leaving me
Alone and so blue.
I'll always dream, but I'll never own you.
Making believe,
That's all I can do.

Making believe,
That you still love me.
It's leaving me
Alone and so blue.
I'll always dream, but I'll never own you.
Making believe,
That's all I can do.

I can't hold you close,
Darling when you're not with me.
You're somebody's love,
You'll never be mine.
Making believe,
I'll spend my lifetime
Loving you
And making believe.

I can't hold you close,
Darling when you're not near me.
You're somebody's love,
You'll never be mine.
Making believe,
I'll spend my lifetime
Loving you
And making believe.

Making believe,
That you still love me.
It's leaving me
Alone and so blue.
I'll always dream, but I'll never own you.
Making believe,
That's all I can do.

I can't hold you close,
Darling when you're not near me.
You're somebody's love,
You'll never be mine.
Making believe,
I'll spend my lifetime
Loving you
And making believe.
Just loving you
And making believe.
Just loving you
And making believe.


Inga kommentarer: