tisdag 31 mars 2009

Den stannade på 9352

Det pågår skumma störningar i vår tele- och datakommunikation som gör mig bekymrad. Räknas en radiosändning dit? Jag vill veta vad är det som händer. Dom här störningarna har pågått i minst en vecka, kanske två. Har du inte märkt det?

Vad är det som händer då:

  • När jag hade knappat in mina sista räkningar på banken via internet blev jag plötsligt utloggad från bankkontot. Det innebar då att det bara var att börja om.
  • Otroliga störningar på mitt arbete i Telias telefoni. Fel som jag häpnas över och som gör att arbetet störs ideligen. Vi kastas ut som vantar ..
  • Radiostörningar bl. a. 104,3.
  • Min bloggs besöksstatistik har stannat före helgen. Den står på 9352 och där tänker den tydligen stanna.
  • Idag behövde jag inte ens logga in på min gmail, jag hamnade där direkt, trots att inga lösenord är sparade. Det gör mig "piss off"..

Konstigt att jag har en känsla av att "storebror" tar väl hand om oss .. Jag behöver bara skriva Google som etikett så har dom läst igenom hela min mail för att se om jag är ett hot. Det känns som om det finns en ridå som kan raseras och vi blir plötsligt väldigt nakna, både storebror och vi. Vad tror du?

Inga kommentarer: