söndag 28 september 2014

En luddig overklig värld är min verklighet nu

Det är inte enkel just nu. Vi har betalt räkningarna idag och det är svårt att förstå siffror och svårt att känna att jag har kontroll över vad jag gör.

Plötsligt vid lunch kom tröttheten och jag somnade och sov helt utslagen i 2 timmar idag igen. Trodde inte att jag skulle orka något mer men tog mig åndå upp på benen.

Vinkat av hjärtat som åkt hem i kväll. Jag blir kvar ett tag till. Jag tar en sak i taget och jag ska fixa detta bra.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Mycket ludd i huvudet blir det, jag har varit väldigt luddig, hm-ade tex länge över ordet uggla i korsord ( försökte tvinga hjärnan att funka). två bokstäver skulle det vara..det är läskigt att man blir så dum, men det går ju över tack och lov. Goa, ljusa slutord i ditt inlägg, du kommer att klara det bra! I morron em står jag på tur. Nu tar vi en dag i taget, jag försöker att hitta bra saker varje dag, i dag smorde jag inte in mej med tvål ist för lotion tex!
Kramar ifrån söder <3

Kaka sa...

Mejlat dig, läs innan imorgon fina Kerstin.