tisdag 30 september 2014

Taxotere dos 1/3, dygn 5.

Sovit hela dagen i omgångar. Under tiden jag sovit har min goa kurator ringt och vi har gjort ett avslut då hon slutar inom cancervården och börjar inom psykiatrin i Sundsvall imorgon. Sen har Onkologen ringt och ville att jag skulle åka 18 mil för provtagning och läkarbesök. Tackade nej till detta då jag inte har feber. Tradolandosen på 50 mg är ändrad till var 6 timma tillsammans med Alvedon. Taxotere kan ge svår smärta som brukar minska vid dos 2. Sen har två gubbar från Elektra stundtals varit i skrubben i vindfånget och monterat fiber till internet medan jag legat i sängen som de gått fram till och pratat med mig om. Svarat dom under täcket. Hela dagen har varit som ett töcken. Ätit gröt, äppelmos och mjölk till lunch. Måste kliva upp och göra middag. Tror på potatis, morotsstuvning och kanske bacon. Konstigt att ett helt dygn är borta igen. Tack fina vänner för vänliga och omtänksamma ord. Jag läser allt. Era ord gör mig levande. Bäckenet vill inte ligga mer. Hittar ingen bra ställning längre.

Inga kommentarer: