fredag 21 december 2007

En sover, en frågar, en duschar ... i natt ska vi på fest.

Mor:
Nu tillbaks till verkligheten och det gamla invanada där man är välkommen. Vilken underbar känsla det är. Hela mitt hjärta sjunger. Med alla sina älskade runt omkring sig. För att imorgon sjunga vidare på denna sång.

Nina:
Vi kallas för horor! Tycker du verkligen att jag suger din kuk så bra?
Vi kallas för horor! Vem är horan? Haren eller räven? Kuken eller fittan? Analt eller oralt? Hur vill du bäst ha den?
Horan är du din jävel! Att köpa något är att köpa sej själv. Att slå är att slå sej själv!
Horan är du din jävel. Med staten som högra hand och som en biljett i fickan så är det du som är underhuggaren. Det är du som slickar mattan varefter de stampat på den.
KOM AN PIRATER! DAGS ATT TA STÄLLNING!

Mor:
Ja ja ... Det vilda är släktdraget. Du med ditt svarta långa hår, vacker som få. Dina gröna ögon har beslutsamhet i varje vilja. Jag är så stolt över dig. Dina ord är mina ord för jag har också varit där.

Inga kommentarer: