fredag 21 december 2007

Jag är kåt - Känsliga läsare bör varnas för barnsligheter

Jag försökte få mor att konvertera till den tungmuskelbyggande formen av fittslickning ikväll. Svaret jag fick åter var:
- "Jag har slutat rodna i din närhet!"

Sedan gick jag till attack på broder. Försökte luska ut om han fortfarande var oskuld eller ej. Och av hans respons att döma, en knuff så jag trillade ner i sängen, så antar jag att det var ett ja.
NU JÄVLAR SKA BRODER KNULLA AV! Intresserad? Ring 555-shakeyourbutt-69

Fader vår....
Ja, fader vår. Han har drömmar.
Vad drömmer du?

Och jag själv: Har haft såna där sinnessjuka sexdrömmar den senaste veckan. Tyder det på ett mognande av någon grad? Eller är jag helt enkelt sexuellt frustrerad?

ÅT HELVETE MED CAROLA!!
För övrigt så tror jag att hon är riktigt usel i sängkammaren.
Hasta siempre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sluta snuska er flickor

Kaka sa...

Du är bara avundsjuk.

Kaka sa...

Fan.... fintade igen...