lördag 29 december 2007

Jag är rik



21:17
Det ska jag berätta om när jag kommer hem i natt..

03:22
Men sex timmar senare så är jag kanon sjuk..
Så det blir inget berättande..
Men jag har i alla fall kysst en annan man.. (friskhetstecken) som jag sen sprang ifrån el snarare smög ifrån.
Fniss.. han letar nog fortfarande.

12:00
Ska hon strax börja arbeta (bara 48 timmar denna vecka) gäspande med en hes röst.
Så när jag kommer hem ikväll har jag åtminstone 60 timmar på mig att kyssas och blogga, eller var det tvärtom, eller var det bara det ena?
Idag blir det vägen över bergen, den vägen kan jag rekommendera, det går inte köra fortare än 70-90, någon liten sträcka hinner man upp i 120 men det är bara några sekunder och det hinner inte polisen vara med på (om inte en polishelikopter är uppe)

Så haf tålamod.. i´m bee back tonight. Fullmatad med blogg ord om varför jag är rik..

22:51 ... i´m back.
Nu ska jag blogga om mtt rika liv i en nyårshälsning till alla, summera året, göra bokslut och självklart lyckönska er till det nya året ..
Så håll i er ..
Ni som måste gråta, gör det, det underlättar.
Ni som kan skratta, gör det med mig, det glädjer mig.
Ni andra njut eller avstå föreställningen.
Ödsla på kommentarer, du vågar, det vet jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som du ska hålla dig borta från män ett tag. Du mår ju bara dåligt och blir sjuk! :-))

Kaka sa...

Det första kan jag köpa..
Det andra är för mig snarare tvärtom, är det inte så för dig?
Kärlek gör mig frisk, stark, vacker, glad, lycklig, intresserad, nyfiken.
Kärlek skänker lust, liv, hopp, tro.
Kärleken är störst av allt, den bär genom eld och vatten.
Så min slutplädering är att män gör mig frisk.
Men vem sa att jag är kär nu..
Och jag kan ju inte bara umgås med kvinnor.. ;)