onsdag 14 maj 2008

Egentligen borde jag bli researrangör i min lilla trädgård

Hm ..
Här smids planer.
Kan aldrig ha hamnat i bättre händer på Sweden Rock .. ikväll blev allting klart, jag har det bara bäst (om jag berättade skulle ingen tro mig).
Och nu tror någon att jag ska flytta till grekiska ö världen men det tror inte jag!
Istället planerar jag resor i det lilla..
I det lilla finns nyckeln till själen, börjar man där kan allt bara bli bättre, så jag planerar guidening i trädgården, cykeltur runt på byavägen, umgänge med hönsen, vandring på åkern och lukta på blommorna .. he he ..

Visslar ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

så skönt och vilsamt det lät... ska jag nog ta efter! En semester precis där jag är i gräset, i hagen, under trädet med svala vindar som gungar löv..

tack
h

Kaka sa...

.. som gungar löv
Stilla, sakta, inbjudande har vi allt runt omkring oss..