lördag 10 maj 2008

Jag tar på mig hela ansvaret

När jag äntligen gjorde mitt livs resa .. (ni är få som vet och som förstår vad den meningen betyder och ni som vet, vet hur viktig den var, jag hann inte fram, inte innan).

Under tiden jag cyklar i sommar ....

(varje dag 6,5 km nedför till bussen o sen promenad på 20 minuter till jobbet.. för att sen gå 20 minuter, kliva på bussen o sen cykla hem 6,5 km uppför, i tre månader och jag börjar 21.30 och slutar 07.15 hela sommaren).

.... Så ska jag minnas vad jag gjort.
Varje suck och varje tramp.
Jag ska lära mig vad det innebär.
Jag ska göra en livsstils förändring.
Förhoppningsvis!
Sonen till hajmodern skrev i ett sms Trist!
Det skulle jag också göra om min mor brann i sina ådror.




Jag kan rutinen, jag får köra bil i 48 timmar från det datumet och klockslaget.
Märkligt 25 år bakom ratten utan en anmärkning. Sen kom den första, så gick det 2,1 år så kom nästa o 2 dgr senare kom nästa .. o så gick det 5 månader så kom nästa.

Min bilkörning är liksom en haj på väg till sin middag.

Hon har rätt - Jag skulle ha köpt den där f-de försäkringen..

Så här säger trafikjuristen ..



Inga kommentarer: