fredag 23 maj 2008

Vaknar på morgonen och inser att jag är utvilad

Solstrålarna tittar in genom fönstret, det är morgon och det blir en varm dag, det är dags att vakna. Det är faktiskt min nionde semesterdag, en semester som innehåller massor av avbrott för utbildningar men också en massa måsten som jag äntligen kan ta itu med nu när jag äntligen är ledig. Jag inser att jag är utvilad trots att jag vaknar vid 7-8 varje morgon, känslan håller i sig, så här har det varit sen veckan innan vi gick ut i strejk. Jag vet varför. Jag arbetar fysiskt hårt varje dag. i trädgården och med cykeln ..

Kroppen mår SÅ BRA av tungt arbete och vilken kondition jag får. Och JAG ÄLSKAR att vara morgonpigg!! Det finns ingen stund på dygnet som är så värdefull som på morgonen, då är alla tankar rena.

Inga kommentarer: