måndag 19 maj 2008

Tänderna håller till jag dör

Jag har varit på en lååång utflykt idag med resväska förutom cykeln.
Jag har varit hos tandläkaren som sa att tänderna har mycket bra status.
Liksom en häst så kollar man tänderna för att se om sjukdomar.

Det var ett bra betyg !!

Och i min röda resväska så fyllde jag allehanda från folktandvården (mellanrumsborstar) och varor från ica och systembolaget.. kanske därav mina röda resväska på hjul. Ha ha ..

Så illa är det inte!
Köpte en vindunk på 3 liter med ett underbart rött vin från Syd Africa.. jordmånen.. det är den som gör vinet!!

Vinet heter Fleur du Cap

Jag hann in på Cafe Centrum Edsbyn och hann läsa tidningen både en och två gånger..







Och här kan du följa den vinglande turen genom Hälsinglands bakvägar för turen som går hem vid den här tiden tar bakvägen över alla små byar .. inte framvägen. Det är tur att det är Svessar som kör, han kör alltid tryggt och bra (inte som jag).



Turen startade 06:50 och jag var hemma 12:30 ..

Inga kommentarer: