måndag 12 november 2007

Jo Tjena!

- "Kaka"
- "Goddag! Det här är Anna-Stina Månsdotter jag söker .... är det du?"
- "Ja" (dra du åt h-vete)
- "Jag ringer från Vackrast AB, jag har ett fantastiskt erbjudande som du inte kan motstå!"
- "Jag är tyvärr inte intresserad!"
- "Vi tänker inte sälja något utan vi har ett mycket bra erbjudande för dig!"
- "Jag är ändå inte intresserad!"
- "Är du inte intresserad av vår present vi tänker ge dig?"
- "Nej!" (fan hur tar man sig ur det här)
- "Men du är väl intresserad av din hälsa?"
- ... (under bråkdels sekund ljuga eller tala sanning) ... "Nej tyvärr, jag är inte intresserad av min hälsa."
- "Ja då ska vi inte störa mer" .. klick

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säljare är svåra. Men det finns en som man inte kan tacka nej till: http://bums.nu/archives/20

Kaka sa...

Mmm .. det var fin berättelse. Tänk att dett finns lyckliga slut och godhjärtade männsikor.