söndag 11 november 2007

Älsker du mig?

Kaka// Tja vännen vaken ännu?
Cre// nypökad.. trött,sliten nu
Kaka// .. sov gott då .. natti
Cre// ..nati nu..
Kaka// god natt
Cre// ..sliten.
Cre// ..nypöklad..
Cre// .främmande i morn..sov gott nu..natti natti.."L.´.
Kaka// jag hör att du ska ha främmande imorgon och att du har nyknulla ... soov!!
Cre// ..elak du e..
Kaka// är du?
Cre// ..jämt såelak..
Kaka// ska jag radera dig?
Cre// ..sjukdoms teken dina..
Kaka// kanon full .. ?
Cre// ..skall..älska i natten nu..
Cre// ..sov du..
Kaka// sov

Kaka// nu
Cre// ..natti nu..
Cre// ..natti..
Cre// ..skall sova..
Kaka// och
Cre// .öööm..så in i helvete..
Kaka// drunkna inte i fittan ,,,,
Kaka// fy vad du ska stinka!

Cre// ..mjöööölkad..
Kaka// ja ja ....
Cre// ..måste sova nu..
Kaka// jag tror jag ska blogga om dina vackra ord ...

Cre// ..natti..
Kaka// förstår du

Cre// ..skit samm..
Kaka// jag ska skriva om min nymjölkade vän ..vilken ide!

Cre// ..natti..
Cre// ..ont nu..
Cre// ..hon..söög bra..
Kaka// klent

Cre// ..tog..allt..
Kaka// stor i käften o liten kuk ...

Cre// ..sista droppen..
Cre// ..hon..kunde sin sak..
Cre// ..skööööön
Cre// ..nati nu..
Cre// ..hörs i morrn..
Cre// ..älskar du mej..
Cre// ..vet de..natti nu..
Kaka// tror inte det .. nass!

Jag beundrar orden, det är starkt.

Inga kommentarer: